sobota, 14 maja 2011

BB cream super plus skin 79 - pełna recenzja

Kochane , postanowiłam dla Was zrobić dokładną recenzję  , kultowego już BB Cream firmy Skin 79.

Strasznie długo przygotowywałam się do tej recenzji i chciałam , aby była ona niezwykle rzetelna.
W Polsce bardzo ciężko o ten krem. Zostaje allegro i ebay. Z naszym polskim allegro , uważałabym gdyż dziewczyny najczęściej chcą zarobić i wystawiają je właśnie z serwisu ebay. W Polsce windują ceny do 100zł , gdzie krem tak naprawdę kosztuje w granicach 50 zł.
Ale , ale zacznijmy od początku...
Swój krem kupiłam z brandowej stronki Skin 79 i zapłaciłam za niego dosyć dużo , ale tylko dlatego , że cena wysyłki przewyższyła cenę produktu. Chciałam mieć pewność , że ten krem bedzie w 100% oryginalny.

Kremik dostałam po ok 2 tygodniach od zakupu i zaczęło się szaleństwo testowania:-)
Pierwsza aplikacja zakończyła się dramatem i rozczarowaniem....
Krem utworzył tłustą maskę i świecił się niemiłosiernie ( dodam , że mam skórę ze skłonnością do przesuszania , wręcz atopową)
Stwierdziłam , że chyba cos ja nie tak robię , skoro tyle osób go chwali , a ja nie...
Okazało się , że ten krem trzeba dobrze wmasować w skórę.
Zachwuje się jak krem tonujący , tylko jego konsystencja jest bardzię tępa.
Nie sprawdzają się tu pędzle ( nawet flat top'y) , krem ma tłustą konsystencję i trudno go wetrzeć .
Więc rączka i heja :D
Kiedy już naukę aplikacja mamy za sobą , czas na pierwsze fekty.
1. Wypełnia wszelkie niedomknięte pory, wygładza i ujednolica koloryt skóry.
2. Dobrze nawilża.
3. Działa jak baza , jeśli chodzi o makijaż.
4. Idealnie sprawdza się jako podkład na dzień.
Dziewczyny niestety rozczaruję osoby z tłustą cerą!!! Wraz z koleżanką testowałyśmy go równocześnie. Niestety zapycha pory. Do tłustej i mieszanej - odradzam.
Jako pielęgnacja skóry suchej - rewelacja:D
Na ebay jest dwóch sprawdzonych sprzedawców , którzy za ok 15$ z wysyłką prześlą Wam kremiki.
W Polsce jeśli chodzi o sklepy internetowe kremy jeszcze niedawno dostępne były na stronie pinkmelon.pl



2 komentarze:

  1. Czyli nie dla mnie =] bo ja się strasznie szybko błyszczę, nawet 12-godz. podkład matujący u mnie 4 h wytrzymuje =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetestowałam już wiele kremów i przynajmniej te ze Skin79 są strasznie tłuste , dlatego jeśli się błyszczysz - odpadają:-(

    OdpowiedzUsuń